EDIT 27.12. klo 20.32: Katja tavoitettu, löytyi onneksi puhelinnumero, mistä sain kiinni.

Tähän on kuulemma tulossa korjaus, mutta asia aktivoitui äsken, kun verkkokaupan kautta tuli tilaus. Tämä käme on ihan täysin palveluntarjoajan, mutta on jo muutamaan otteeseen aiheuttanut turhaa työtä melkoisen määrän. Olen palautetta kotisivukoneen porukoille aiheesta lähettänyt ja sieltä vastattiin, että muutos tähän on onneksi tulossa.

Sähköposti-kenttä ei ole tilauslomakkeessa pakollinen ja kuitenkin sähköisestä asioinnista puhutaan. Teen tulleille tilauksille tilausvahvistuksen sähköpostiin, sitten odottelen, että maksu ilmestyy ja tämän jälkeen laitan tavarat postiin. Simppeliä ja toimii.

Siihen asti, kunnes asiakas epähuomiossa ei täytäkään sähköpostiosoitettaan sille varattuun kenttään - eikä tästä todellakaan voi asiakasta sormella osoittaa, kentän voi todellakin jättää täyttämättä. Tällöin tilaus näkyy tulleeksi kotisivukoneen osoitteesta eikä asiakasta tietenkään pysty tavoittamaan lähettämällä tuohon osoitteeseen postia. Mikäli asiakas on kirjoittanut sähköpostiosoitteensa, näkyy tilauksen lähettäjänä asiakas suoraan ja voin vastaa-toiminnolla laittaa tilausvahvistuksen liikkeelle.

Äsken oli tilauksen tehnyt Katja Hyvinkäältä. En tietenkään tiedä, oletko keitaan blogin lukija, mutta mikäli olet, käy laittamassa sähköpostia tai laita vaikka kommenttia tähän postaukseen, jotta saan sinuun yhteyden.

Muutoin joulunaika on sujunut todella ihanan rauhallisissa tunnelmissa. Huomenna menen virkatöihin: kaksi päivää periaatteessa aikaa tuhota huoneellinen tavaraa keinolla tai toisella. Punttisalia siis tiedossa pariksi päiväksi.

Hyvää Tapaninpäivää kaikille!